IJskoude aardbeien…
De verfrissende Frozen Cocktails zijn ijsjes in allerlei kleuren en smaken. Een van deze kleurrijke smaken is de Strawberry Daiquiri ICE.
De Strawberry Daiquiri Frozen Cocktail dankt haar enorme populariteit aan de ijskoude combinatie van limoen en aardbeien. Dit ijsje is een populaire keuze onder de bezoekers van feesten en festivals. Strawberry Daiquiri cocktail kent de volgende basisingrediënten: aardbeien, witte rum, verse limoensap en suikerstroop.
Hoe het smaakt
Strawberry Daiquiri ICE is een verfrissende cocktail met de zoete smaak van aardbeien en limoen.
Hoe het werkt
Bevries de vloeibare sticks bij een temperatuur lager dan -18 °C (standaard vriezer). De Frozen Cocktails smaken het beste als het volledig bevroren is, bevatten 5% alcohol en slechts 60 calorieën per stuk. Verkrijgbaar in 5-pack en 50-pack.
Strawberry Daiquiri
5-pack
50-pack
50-pack = 20% voordeel
€7.49
5 sticks
-
Voor 13:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden (NL).
- Levering NL 1-2 werkdagen (afhankelijk van PostNL)
- Levering DE 1-4 werkdagen - Free shipping within NL when you spend €35
- Bij besteding van € 15,- aan producten kun je een gratis festival waaier selecteren!
- Bij besteding van € 25,- aan producten kun je een gratis beach racket set of sport sokken selecteren!
- Bij besteding van € 50,- aan producten kun je een gratis tote bag of waterfles selecteren!
- Bij besteding van € 100,- aan producten kun je een gratis beach towel selecteren!
- Bij besteding van € 1,250,- aan producten kun je een gratis mobiele vriezer selecteren!
To purchase our products, we refer you to Systembolaget webshop.
To Swedish shop
To purchase our products, we refer you to Vinmonopolet webshop.
To Norwegian shop
To purchase our products, we refer you to our Australian shop.
To 24ice.com.au
To purchase our products, please refer to our Danish store.
To 24ice.dk
Our products are not (yet) available in your country, please contact us to discuss other possibilities.
Contact us
Wij worden beoordeeld met een 9
9
254 beoordelingen
Prima shotje voor de WK en daarna
Prima shotje voor de WK en daarna
"Verrassend lekker shotje"
Henk 26-06-2026
Goed maar ik miste iets
Goed maar ik miste iets
"Ik zou bij de oranjebom shot een oranje shirt erbij geleverd krijgen en die heb ik niet gekregen. Over dat shirt had ik gehoord en ik zag ook vrienden van mij net dat shirt dus vandaar dat ik die flessen drank heb besteld. En nu heb ik dat shirt niet…."
Fien 26-06-2026